تفاوت دوربین مداربسته دام و بولت

 استفاده از سیستم‌های امنیتی همچون دوربین مداربسته به مظور افزایش امنیت منطقه و بررسی دقیق‌تر وضعیت صورت می‌گیرد. لذا این تجهیزات باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند. بسته به اینکه دوربین مداربسته در چه مساحتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، نوع دوربین مداربسته‌ متفاوت خواهد بود. از این رو برای انتخاب دقیق‌تر باید اطلاعات کاملی در مورد انواع دوربین‌های مدار بسته کسب کنید. اگربرای شما سوال است که چه نوع دوربینی مناسب محیط کار و یا زندگی شماست، مسیر درستی آمده‌اید. در این مقاله تفاوت دوربین مداربسته دام و بولت که از محبوب‌ترین مدل‌های دوربین‌های امنیتی هستند، معرفی می‌شود؛ در نهایت می‌توانید با اطلاعات کاملی مناسب‌ترین گزینه را انتخاب نمایید. با ما در این بخش از بلاگ اوربیتال صنعت همراه باشید.

مشخصات کیفی دوربین مداربسته دام و بولت

انواع دوربین مداربسته دام و بولت علاوه بر شکل ظاهری، تفاوت‌های متعددی در کیفیت، برد و تسلط بر مساحت با یکدیگر دارند. از این رو پیش از خرید بهتر است با این تفاوت‌ها آشنا شوید:

  • مشخصات دوربین مداربسته دام

نام دوربین مدار بسته دام از واژه‌ی “Dome” به معنای گنبد برگرفته شده است. طراحی ظاهری دوربین به شکل نیم‌کره یا گنبدی است که همین شکل ظاهری زاویه‌ی گسترده‌تری را در برمی‌گیرد. این نوع دوربین برای مصارف داخل و بیرون اماکن مورد استفاده قرار می‌گیرد. طراحی دوربین به نوعی است که افراد حاضر در محیط نمی‌توانند تشخیص دهند جهت دوربین به کدام سمت است. از مهم‌ترین مزایای دوربین مداربسته دام می‌توان به موارد نصب آسان، مقاومت بالا در برابر آسیب‌ها، ایمنی بالا به هک شدن و دید در شب IR اشاره نمود.


ادامه مطلب

 

دوربین Dome و Bullet

Comments

Popular posts from this blog

معنی گرید در نامگذاری پیچ و مهره چیست؟